Asa cum sezonul 2005 al Formulei 1 a devenit unul de referinta, dupa ce a dat cel mai tinar campion mondial, anul 2006 va ramine ca unul revolutionar la nivelul imaginii Marelui Circ. Spectaculozitatea imprimata sistemului de calificare, mutarea locului traditional de start al sezonului, din Australia in Bahrein, si numarul mare de echipe noi care se vor inscrie in cursa conduc spre o radicala schimbare la fata a Formulei 1.

De ieri a devenit oficial ca anul viitor Honda va avea doua echipe pe grila, iar la startul fiecarei curse se vor alinia 22 de monoposturi. Numele noului team va fi Super Aguri F1 (de la fostul pilot Aguri Suzuki, actualul director al echipei), aceasta urmind sa fie a cincea echipa noua ce va rula in viitorul sezon, dupa Honda, BMW, Midland si Squadra Toro Rosso. Ultima sosita, Super Aguri F1, va avea cartierul general la Tokyo, aproape de birourile Honda, dar uzina va fi in Marea Britanie, la Leafield, unde compania a achizitionat fostele uzine Arrows F1. La proiect lucreaza in jur de o suta de oameni, iar furnizorul de pneuri va fi Bridgestone. Au fost confirmate discutiile cu Takuma Sato pentru unul dintre posturile de pilot, insa al doilea driver, Anthony Davidson, nu a fost confirmat.

In schimb, Christijan Albers, care in 2005 a concurat pentru Minardi, a semnat ieri cu Midland, fosta Jordan, echipa de la care va fi probabil pastrat Narain Karthikeyan, datorita imensului potential de cunoastere de care poate beneficia F1 in spatiul Indiei, unde traiesc 1,1 miliarde de oameni.