Obligate sa rupa acordurile cu producatorii de tigari, scuderiile au inceput sa se orienteze spre alti mari sponsori. Cea mai rapida a fost McLaren, care le-a adus whisky lui Raikkonen si lui Montoya.

Mai sint sase etape din calendarul pe 2005 al Formulei 1, iar lupta pentru titlul mondial al pilotilor s-a relansat, dupa ce Kimi Raikkonen a cistigat Marele Premiu al Ungariei, Michael Schumacher a fost al doilea, iar Fernando Alonso nu a terminat intre primii opt. Ibericul mai are 26 de puncte avans fata de Kimi si 32 fata de campionul mondial, iar pina la cursa din Turcia (21 august) ei se mai intilnesc o data, azi, la Cannes.

La initiativa lui David Coulthard, pilotii au programata o discutie cu Max Mosley, presedintele FIA, principala tema de dezbateri fiind cea legata de securitatea in cursa. De sanatatea privitorilor Marelui Circ se ingrijeste si Uniunea Europeana, care de la 1 august nu mai admite reclama la tutun pe nici un pilot, monopost sau circuit.

Montoya bea pina la epuizare

Cel mai rapid s-a orientat McLaren, care a spus adio tigarilor West si a trecut pe spirtoase, semnind un contract cu Johnnie Walker, care s-a angajat sa investeasca 26,6 milioane de euro anual. Alegerea i se potriveste de minune lui Raikkonen, surprins de mai multe ori in ipostaze bahice, dar si lui Montoya, care a spus: "Nu beau prea des alcool, de doua-trei ori pe an, dar cind beau, beau mult! Dupa o astfel de sedinta nu pot conduce, de vreme ce am dificultati chiar sa merg".

Formula 1 se incinge in aceasta vara si din cauza pneurilor, cinci dintre cele sapte scuderii echipate de Michelin cerind, se pare, sa fie echipate in sezonul viitor de japonezii de la Bridgestone. Pe de alta parte, producatorul francez a anuntat ca va produce, tot din 2006, pneuri pentru una dintre cele trei echipe ale manufacturierului nipon.

Coulthard vireaza spre Ferrari

Transferurile pilotilor reprezinta un alt front pe care sint concentrate forte importante. BAR-Honda nu va putea opri trecerea lui Button la Williams, din 2006. Locul sau va fi luat de Barrichello, iar la Ferrari se pare ca nu ar veni Felipe Massa (Sauber), ci David Coulthard (Red Bull), care ar face echipa cu Michael Schumacher doar un an, dupa care ii va lasa locul lui Kimi Raikkonen.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.