"Mediul de afaceri a suferit schimbari foarte mari. Trebuie sa ne concentram resursele in domeniile strategice si in noile tehnologii", a spus purtatorul de cuvant al Bridgestone, Makoto Shiomi, care nu a vrut sa dezvaluie cine ar putea sa fie urmatorul furnizor in campionat.
"Decizia a fost luata de catre Consiliul de Administratie dupa evaluari lungi si considerabile, fiind bazata pe nevoia firmei de a-si redirija resursele catre dezvoltarea de tehnologii inovatoare", a explicat directorul Bridgestone Motorsport, Hiroshi Yasukawa.
Compania japoneza a tinut sa multumeasca tuturor celor din Formula 1 pentru sustinerea din ultimii 13 ani. Bridgestone a intrat in Formula 1 in 1997, cand furniza pneuri catre cinci constructori, iar din 2007 a devenit singurul furnizor din Formula 1.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Lacul Como ar putea avea soarta Veneției: Italienii se gândesc să impună o...
Sursa: wall-street.ro