Veniturile totale din publicitatea de pe tricourile echipelor din cele mai puternice sase campionate a scazut pentru a doua oara in ultimii zece ani, iar un raport al companiei de marketing "Sport+Markt" arata ca formatiile din Bundesliga au incasat 102,9 milioane de euro din publicitate, fata de cele 85,5 milioane de euro in Anglia.

Unul dintre motivele scaderii contractelor este cauzat si de deprecierea lirei sterline. "Niciun campionat in afara de cel al Germaniei nu a reusit sa obtina o consistenta in contractele de sponsorizare pentru toate echipele", a afirmat directorul executiv al companiei, Hartmut Zastrow.


Clubul Manchester United a fost depasit de Bayern Munchen in privinta veniturilor din sponsorizare, desi incasarile lui United au scazut de la 20,8 la 17,7 milioane de euro. Formatia germana primeste 20 de milioane de euro de la sponsori, aceeasi suma ca si in sezonul trecut.

Veniturile din sponsorizari in cele mai importante sase campionate europene au scazut la 393,2 milioane de euro, fata de 405,3 milioane de euro in sezonul trecut.

Zastrow a explicat ca veniturile nu sunt influentate in prezent de criza financiara pentru ca intelegerile se fac pe termen lung.