Desi talk-show-urile sunt mai multe in acest sezon, audientele sunt inferioare celor din anii trecuti. Talk-show-urile sportive s-au retras de pe televiziunile generaliste catre posturile specializate. Doar emisiunea lui Vlad Enachescu se apropie de un punct de rating.

Talk-show-ul „Realitatea sportiva” (fost „Minutul 91”), realizat de Vlad Enachescu, este urmarit in medie de 100.000 de persoane din zona urbana

Schimbarea proprietatului drepturilor TV pentru Liga I a produs miscari in ofertele acestui tip de programe. A disparut „Ziua de fotbal” de la Kanal D, iar „Minutul 91” s-a transferat de la TVR 1 la Realitatea TV, odata cu plecarea lui Vlad Enachescu la Telesport.

Editiile emisiunii au avut cea mai mare audienta medie de pe piata. Aproape 62% din telespectatorii din mediul urban sunt barbati si 38,3% au studii superioare. Din 13 septembrie, programul lui Enachescu se numeste „Realitatea Sportiva”.

Lansarea canalului GSP TV, care transmite majoritatea meciurilor din Liga I, a condus la aparitia de noi talk-show-uri : „All Goal” cu Emil Gradinescu, „Clubul GSP” cu Radu Naum si „Zona Verde” cu Andrei Vochin.

Ovidiu Ioanitoaia cu al sau „Recurs” a trecut de pe Antena 2 (unde emisiunea se ingropase) pe GSP TV. Mutarea a fost inspirata, pentru ca cele 15 editii ale programului „Recursul etapei”, difuzate in perioada 26 iulie - 2 noiembrie, au o audienta medie superioara fata de cele ale talk-show-urilor de pe GSP TV.
Trebie precizat faptul ca GSP TV se poate vedea pe reteaua RCS&RDS si Digi TV. Asadar, programele au un handicap competitional (de acoperire) fata de concurenta.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.