Criza din Giulesti ia amploare dupa ce ieri-dimineata directorul general al Rapidului, Constantin Zotta, presedintele Consiliului de Administratie, Constantin Toma, vicepresedintele CA Alexandru Bunea, impreuna cu Dragos Nedelcu, membru in CA, si-au prezentat demisiile din functiile pe care le detineau la gruparea alb-visinie. „Am fost si am discutat cu domnul Copos si dansul mi-a inteles decizia.

Eu voiam de mai mult timp sa demisionez, inca de acum un an si jumatate am discutat cu actionarii sa plec, dar George Copos m-a rugat sa mai raman. Apoi a aparut proiectul cu domnul Taher si am ramas.
Imi pare rau ca ma despart acum de Rapid, dar asta este viata, trebuia sa fac acest pas.
Pentru mine, Rapid ramane o experienta mai mult decat frumoasa.

Chiar daca eu am plecat, jucatorii si ceilalti din cadrul clubului trebuie sa stea linistiti pentru ca eu sunt sigur ca se vor plati restantele financiare pe care clubul le datoreaza“, a spus Zotta, completat de Dragos Nedelcu: „Domnul Bunea stiu ca demisionase inca de ieri. Astazi si eu, si domnul Toma am demisionat si din ce am inteles si domnul Zotta. Urmeaza ca in Adunarea Generala de joi actionarii sa ia act de demisia Consiliului de Administratie“.

Criza fara precedent de la Rapid este reflectata de un plan intern de masuri menite a salva clubul de la faliment, din care Cotidianul va prezinta, in exclusivitate, cele mai importante prevederi. Astfel, pana la 20 noiembrie 2009, conducerea va renegocia cuantumul chiriilor platite pentru antrenori si jucatori, in caz contrar contractele fiind reziliate „clubul nemaiputind suporta valoarea actuala a acestora“. Si contractele de prestari servicii vor fi renegociate pentru diminuarea costurilor cu 25%.

Citeste si:

Cheltuielile cu protocolul au fost eliminate, plafoanele telefoanelor se diminueaza cu 50%, situatia fiind similara in ceea ce priveste consumul de combustibili, dupa ce in prealabil va exista o evaluare a parcului auto.

De asemenea, costurile cu birotica se reduc cu 30%, la care se adauga „in general reducerea cheltuielilor cu utilitatile“. Eventualele transferuri de fotbalisti sau secretare se vor face dupa 1 ianuarie 2009, deoarece pana la aceasta data „se interzice orice angajare de personal“. In acelasi plan de criza se prevede ca membrii Consiliului de Administratie trebuie sa renunte la indemnizatiile lunare, iar directorii vor incasa salarii diminuate.

Nu in ultimul rand, orice fel de investitie este sistata pe o perioada nedeterminata, luandu-se masuri pentru conservarea acestora.