Prin reinnoirea acordului de parteneriat, Sony isi va continua asocierea cu cel mai prestigios club de fotbal din Europa, parteneriat ce a inceput in 2006.
“Ne face placere sa anuntam continuarea acordului de sponsorizare cu Liga Campionilor Europeni la Fotbal. UEFA constituie pentru Sony modalitatea ideala de a demonstra integral posibilitatile produselor noastre HD, si in special noua tehnologie 200Hz Motionflow™ a modelelor BRAVIA, proiectata special pentru a facilita vizionarea emisiunilor sportive si a le reda cu si mai mare acuratete”, a declarat Ben Moore, Vice Presedinte, Marketing Communications, Sony Europe.
Sony Europe este al doilea dintre cei sase sponsori oficiali ai Ligii Campionilor Europeni la Fotbal pentru care UEFA anunta prelungirea acordului de parteneriat pentru perioada 2009 – 2012.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro