Jurnalistii de la Adevarul atrag atentia asupra indiferentei Oficiului pentru Protectia Consumatorului (OPC). Nici robotul telefonic nu mai inregistreaza reclamatiile venite de la bucuresteni. Astfel, plangerile initiale ale bucurestenilor ajung sa se transforme intr-o reclamatie facuta taman fata de serviciile proaste ale OPC.
„Fetita mea a mancat de dimineata Fornetti cu viermi si larve. Era cu bunica ei, care i-a cumparat pateurile de la un chiosc de pe strada Margeanului, si au vazut abia acasa ce a mancat copilul meu. Imediat ce am aflat, am inceput sa contactez OPC ca sa reclam Fornetti", a spus ieri mama fetitei in varsta de trei ani si jumatate.
„Incredibil! Pe langa faptul ca ma gandesc ingrozita ca fetita mea s-ar putea imbolnavi, nu reusesc nici macar sa anunt acest pericol autoritatilor", a precizat reclamanta.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Copiii ne sunt „datori” toată viața?
Sursa: kudika.ro
-
Garcia, WWCOTY: Femeile influențează 80% din deciziile de cumpărare a unei...
Sursa: wall-street.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro