Evenimentul este adresat atat studentilor, cat si celor interesati de domeniul Relatiilor Publice, iar invitatele Adela Rogojinaru (specialist PR) si Alina Stanciu (Business Director Ogilvy PR), vor intra in dialog cu participantii, pentru a discuta despre PR-ul international, un fenomen nou, dar din ce in ce mai pregnant in activitatile agentiilor romanesti de specialitate.

“PR-ul international nu este chiar asa de departe de noi, pentru ca distanta se limiteaza pe masura ce trece timpul. Marii jucatori intra in contact cu piata noastra, dar cei mai multi prefera sa lase lucrurile asa cum sunt. Cand vorbesc despre parteneriate transformate in achizitii, gigantii PR-ului povestesc despre evolutia unor relatii mai mari de zece ani, ceea ce nu inseamna, in mod necesar, ca prezenta sau absenta lor afecteaza in vreun fel dezvoltarea profesionala sau de business a localilor”, a declarat Alice Teodorescu, coordonator PR Tea.

Totodata, spre deosebire de uzantele din publicitate, in PR, retelele nu pot servi clienti aliniati filialelor lor. Mai mult decat atat, fiecare tara are dreptul de alegere, iar criteriile de selectie tin prea mult de experienta profesionala a echipelor locale si prea putin de proceduri unificate sau instrumente de masura specifice.

Evenimentul PR Tea este organizat de PRIME Romania, Asociatia Studentilor la Relatii Publice si Comunicare cu sprijinul Carturesti, editura Polirom, Sapte Seri, Student FM, Smart FM, Metropotam, Studentie.ro, IQAds, Wall Street & 9AM. Pentru mai multe detalii puteti accesa blogul evenimentului, www.prtea.wordpress.com, iar pentru a participa la acest eveniment va puteti inscrie la adresa prtea_inscrieri@yahoo.com pana la data de 23 iunie.