Social 10 Iunie 2008 01:37
Saptamana aceasta, mai toate firmele producatoare de steaguri si drapele din tara au lucrat la foc continuu, special pentru Euro 2008. Pe ultima suta de metri, fabricile au fost asaltate cu comenzi din toate partile: si de la suporteri, si de la patronii de terase

„Cel mai bine am vandut steguletele de masini, de dimensiuni 20/30 centimetri, si modelul traditional, dar si cu alte modele create de noi. Am dat aproape 10.000 de stegulete de acest fel. O firma din Bucuresti a comandat cateva mii bune de stegulete.

Se pot folosi si pentru bar, nu numai pentru masina, si costa 8 lei bucata. Se pun anume dupa ce vom bate Franta”, ne-a spus Vlad Balan, directorul de vanzari ai unei fabrici de steaguri din Sibiu, cotata ca fiind una dintre cele mai mari firme de felul acesta din tara. Este aceeasi care a produs majoritatea steagurilor pentru summitul NATO de la Bucuresti. Acum, insa, producatorul a obtinut de 2-3 ori mai multe comenzi decat in perioadele obisnuite.

Steagurile personalizate au fost pe locul doi in preferintele microbistilor - au 60/40 centimetri, iar peste tricolor, unii suporteri au cerut inscriptii de genul „Nea Gigi sustine Romania!”. De la fabrica din Sibiu au mai plecat catre terase si baruri in jur de 1000 de esarfe, si acestea personalizate: pe langa inscriptia Euro 2008, patronii au mai vrut si inscriptii cu numele barului si al orasului. „Acestea se vor da gratuit clientilor care urmaresc meciurile la bar sau terasa si beau peste un anumit numar de beri”, a adaugat Vlad Balan. La sugestia unui suporter, fabrica a mai scos si steaguri cu un tricolor mai deosebit, anume in degrade. Asta, pentru microbistii mai tineri.


Despre autor:

Gandul

Sursa: Gandul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.