"Timpul de calatorie s-a redus deoarece CFR Infrastructura a terminat lucrarile pe tronsonul Baneasa", a declarat directorul general CFR Calatori, Alexandru Noaptes.

Lucrarile de reabilitare pe relatia Bucuresti Nord-Baneasa, demarate in 2006 si avand termen de finalizare in 2008, au impus ca circulatia feroviara sa se desfasoare pe ruta ocolitoare Bucuresti Nord- Chitila-Mogosoaia- Voluntari- Pasarea- Fundulea- Constanta. In prezent, spre litoral, pe relatia Fundulea-Constanta se desfasoara in continuare lucrari de reabiltare, traficul feroviar fiind permis doar pe un singur fir de circulatie.

Primul tren R 687 va circula de miercuri pe ruta directa spre Constanta, cu plecare din statia Bucuresti Nord la ora 7.51 (in loc de 7.12).

De asemenea, CFR a anuntat ca, incepand cu 16 iunie, se vor introduce trenuri suplimentare de sezon pe relatia Constanta- Mangalia ale caror orare vor fi afisate in statiile si agentiile de voiaj.
Alaturi de cursele principalului operator de transport feroviar de calatori, incepand din 26 mai, pe relatia Bucuresti Nord- Constanta va circula si o pereche de trenuri accelerate ale operatorului privat Regiotrans care va face legatura intre Brasov- Constanta via Bucuresti.