Proiectul exista de opt ani, studiile de fezabilitate sunt si ele intocmite si refacute de doua ori, licitatia a fost adjudecata, iar blocajul a aparut - in conditii pur romanesti - din motive politice. Mai precis, conducerea ministerului se opune distrugerii spatiului verde - ce va fi afectat, in mod inevitabil, de lucrarile de constructii. Reprezentantii Primariei Capitalei recunosc acest lucru, dar isi iau angajamentul ca vor reface parculetul.

O alta parcare subterana cu sanse de reusita - doar in sensul ca licitatia este iminenta - va fi construita in urmatorii trei ani in Piata Universitatii. In rest, din cele 22 de amplasamente anuntate de primarul general Adriean Videanu drept viitoare parcaje subterane pe trei niveluri inca nu s-a ales praful, dar au ramas doar 15 in proiect. Iar soarta lor va depinde de vointa politica a viitorilor alesi, lucru recunoscut in conferinta de ieri si de Gheorghe Udriste, seful Directiei de Transporturi din cadrul municipalitatii