Cotidianul nostru lanseaza o campanie ce are ca scop economisirea energiei electrice

Primele becuri economice au fost distribuite ieri, in intreaga redactie a cotidianului "Adevarul", beneficiarii fiind chiar angajatii holdingului. Scopul campaniei este inlocuirea becurilor incandescente (clasice) cu becuri economice.

Angajatii holdingului "Adevarul" si ministrul mediului, Atilla Korodi, au fost primii beneficiari ai becurilor economice Philips. Peste 5.000 de becuri de acest tip sunt destinate angajatilor "Adevarul" in urmatoarea perioada.

Ieri a fost o prima etapa in care fiecare a primit cate cinci astfel de becuri, urmand ca in schimbul lor sa le aduca pe cele obisnuite, de acasa. In a doua etapa vor primi alte cinci, in aceleasi conditii.

Compania considera ca schimbarea mentalitatilor trebuie sa inceapa cu cei din interiorul trustului, de aceea a optat sa-i implice mai intai pe acestia.

Un bec economic de acest tip consuma de cinci ori mai putin decat unul obisnuit. "Consider ca aceasta campanie e un exercitiu foarte bun de schimbare a obisnuintelor deficitare fata de mediu.

Suntem datori sa eliminam producatorii de marfuri ieftine si ineficiente energetic, care submineaza si piata", a spus Atilla Korodi. "Noi am lansat manualul achizitiilor verzi, am achizitionat in minister primele calculatoare eficiente energetic, dar becuri economice inca nu. E un pas si pentru noi ", a explicat zambind ministrul.

Cu o durata de viata mai lunga, becurile cu halogen sau cele fluorescente sunt cerute insistent de Uniunea Europeana.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.