Cele mai vechi 15 marci de produse nu mai au stralucirea de altadata, dar cateva continua sa conduca segmentele in care activeaza

Enumera cinci produse de dinainte de 1989 de care iti amintesti! Pe nerasuflate, probabil ca spui sucul „Brifcor”, tigarile „Carpati”, biscuitii „Eugenia”, detergentul „Dero”.

Astfel de amintiri sunt inca vii in memoria mai tuturor adultilor romani de azi. Unele dintre marcile celebre altadata continua sa se vanda bine si astazi. Altele au trecut granita, iar cateva se zbat la limita falimentului. Unele au disparut cu totul, asa cum sunt „Mentosane” sau sucurile „Cico”. Ce se intampla, prin urmare, cu vechile marci de produse romanesti?

Ciocolata „Rom”. Este cel mai bine vandut produs din industria de bunuri de larg consum din Romania, circa 3,3 milioane de astfel de batoane de ciocolata fiind comercializate anul trecut la noi. Este produs de Kandia-Excelent, care a fost recent cumparata de liderul mondial al industriei de ciocolata, firma britanica Cadbury. Schimbarea de proprietar nu va duce, cel mai probabil, la disparitia de pe rafturi a ciocolatei cu rom aparute in 1964: britanicii au declarat ca nici nu le trece prin cap sa renunte la un brand atat de valoros.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.