PR-ul romanesc si-a desemnat aseara cistigatorii, la Opera Nationala Bucuresti. Trofeul Agentia Anului a revenit companiei Pleon Graffiti, iar regizorul Cristian Mungiu si-a adjudecat inca un titlu in cariera anul acesta, acela de Comunicatorul Anului, in afara competitiei din cadrul PR Award.

La categoria Campanii comerciale, V+O Romania, pentru Cosmote Romania, si The Practice, cu Ziua barbatului pentru Bergenbier, au primit Golden Award for Excellence. In ceea ce priveste campaniile noncomerciale, au cistigat cea mai inalta distinctie Ogilvy PR si Petrom, cu Parcurile viitorului, si GMP PR cu Fundatia Sensiblu, pentru V-Days Campaign - 16 zile de activism impotriva violentei asupra femeii.

De altfel, PR-ul romanesc este com-parabil cu cel din Vest, iar lauda vine chiar de la un occidental. Mai exact, Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications, care a adaugat totusi pentru Cotidianul ca „nu in toate zonele din Romania se inregistreaza in permanenta o munca de calitate, dar acelasi lucru se intimpla si in cazul Germaniei, Frantei sau Marii Britanii“.