Potrivit preferintelor cumparatorilor romani, masina ideala produsa la Pitesti este berlina, de culoare bleumarin nemetalizat, pe benzina, cu motor de 1,4 litri si 75 de cai-putere

Modelul low-cost Logan, cel mai de succes produs realizat sub marca Dacia din momentul intrarii companiei in grupul Renault, se vinde diferit in Romania comparativ cu pietele externe. Potrivit datelor Automobile Dacia, in Romania au fost comercializate in primele sapte luni din acest an 58.037 de autoturisme Logan in variantele berlina si break, cu 4,1% mai putin decit in perioada similara a anului trecut. Versiunea de caroserie berlina a fost preferata de nu mai putin de 47.778 de clienti romani, cu 21% mai putin decit in perioada ianuarie-iulie 2006. Break-ul MCV (Multi Convivial Vehicle) a atras peste 10.250 de clienti in primele sapte luni din acest an.

In ceea ce priveste raportul motorizarilor din totalul vinzarilor de Logan berlina, cel mai popular propulsor a fost cel de 1,4 litri si 75 de cai-putere pe benzina. In Romania, peste 21.150 de clienti au cumparat aceasta versiune, cu 21,5% mai putin decit in primele sapte luni din 2006. Motorizarea de 1,6 litri si 90 de cai-putere a fost preferata de doar 5.440 de clienti, cu 1.300 mai putini decit in 2006. Cel mai puternic motor pe benzina, cel de 1,6 litri, 16 valve si 105 cai-putere, s-a vindut in 1.793 de unitati. La capitolul motorizari diesel, s-au vindut 546 de masini de 1,5 litri si 65 de cai-putere. Acest propulsor a fost insa inlocuit de unul de 70 de cai-putere, care respecta standardele Euro 4 privind emisiile de noxe, si a atras 14.846 de clienti. Potrivit reprezentantilor Dacia, 52% dintre clientii de Logan berlina au ales vopsele nemetalizate, culoarea preponderenta fiind bleumarin, care reprezinta aproximativ 20% din totalul celor zece nuante disponibile. Gris platine este cea mai apreciata culoare metalizata, reprezentind aproape un sfert dintre cereri.

Versiunea break, lansata oficial in octombrie 2006, a atras in primele sapte luni din acest an 523 de clienti pentru motorizarea de baza, de 1,4 litri si 75 de cai-putere. Aproape 2.000 de clienti au ales motorul de 1,6 litri pe benzina de 90 de cai-putere, in timp ce 1.350 de clienti s-au orientat spre virful de gama de 105 cai-putere. In ceea ce priveste varianta diesel de 70 de cai-putere, vinzarile s-au situat la 6.424 de unitati.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.