Potrivit pasagerilor, avionul trebuia sa decoleze la 2.45 spre Tunisia , iar sejurul a fost contractat prin firma Kartago Tours. Anica Merisescu, unul din pasageri, a strans semnaturi pentru a da in judecata firma si sustine ca orele de asteptare au fost pentru majoritatea pasagerilor un cosmar. “Este inadmisibil. Au fost multi care au dormit cu capul pe mese, unii au stau ore in sir pentru ca nu sunt suficiente scaune. In plus era si frig si curent”, a spus, in aceasta dimineata, Merisescu.
Reprezentanta Khartago Tours, Monica Pop, a sosit la aeroport in jurul orei 9.00 pentru a imparti pasagerilor apa si sandwich-uri. Monica Pop a mai afirmat ca avionul pe care il asteptau pasagerii romani a fost redirectionat din cauza cetii, spre Budapesta. “Cand se va ridica ceata si vor fi create conditii pentru aterizare, avionul va veni iar pasagerii se vor imbarca spre Tunisia”, a declarat Pop.
Pasagerii spun insa ca ceata s-a instalat de abia la ora 5.00, cu circa doua ore mai tarziu decat ora la care era programat sa decoleze avionul.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro