Mai multe autoturisme Megane Sedan de 1.9 DCI pot lua foc din cauza compresorului de aer conditionat. Masinile Renault, modelul Megane Sedan 1.9 DCI, fabricate in perioada 2006-2007, nu sunt atat de sigure cum garanteaza producatorul
Acestea au grave defectiuni la compresorul de aer conditionat, care in urma unei solicitari prelungite ia foc. Grupul Renault nu recunoaste oficial aceasta defectiune.

Defectiunea ne-a fost semnalata, in urma cu doua saptamani, de catre mai multi posesori de autoturisme Renault, modelul Megane Sedan 1.9 DCI, fabricate in anul 2006, respectiv 2007. Acestia sustineau ca au avut mari problemele la compresoarele de aer conditionat, in sensul ca sistemele respective au luat pur si simplu foc. Mai mult, la unele dintre aceste masini se blocheaza sistemul de inchidere, existand astfel si riscul ca pasagerii sa ramana captivi in interiorul autoturismului.
Zeci de astfel de autovehicule au fost achizitionate de la dealerul Dacia-Renault-Nissan "Meridian Vest" din Bucuresti. Proprietarii acestor autovehicule au mers la service-ul autorizat in ideea ca, masinile fiind inca in garantie, defectiunile vor fi remediate in scurt timp. Numai ca aici au avut din nou o surpriza neplacuta. Li s-a spus ca trebuie inlocuite niste piese, dar acestea sunt aduse doar pe baza de comanda, iar timpul de livrare este de cel putin trei saptamani. In acest interval, nu li s-a asigurat o alta masina asa cum se intampla la alte firme.
Practic, nefericitii posesori ai unor astfel de masini au fost lasati sa se descurce pe cont propriu, desi era evident ca defectiunea respectiva nu era un caz izolat. Si asta in conditiile in care, in momentul comandarii acestor autoturisme, clientilor li s-a spus o frumoasa poveste despre fiabilitatea produselor Renault si despre cat de repede se pot remedia eventualele defectiuni.
Raspunsuri in doi peri
"Adevarul" a contactat imediat reprezentantii Grupului Renault, care au declarat ca nu au informatii despre problemele modelului respectiv, desi este practic imposibil ca la numarul de telefon 021.203.88.58, pus la dispozitia cumparatorilor prin sistemul Vocea Clientului, sa nu fi fost primite aceste plangeri. In loc de un raspuns oficial, reprezentantii Renault Romania au cerut sa trimitem printr-un mail seriile de la sasiurile masinilor defecte, "pentru a rezolva problemele" pe cale amiabila.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.