Noile campanii publicitare la iaurturi „revolutioneaza“ locurile comune: nu numai ca un asemenea produs te scapa de nenumarate probleme, dar te si poate transforma in star

In ultima vreme, iaurtul si-a luat drept aliati fermenti care mai de care mai benefici si a pornit la racolat adepti. Apogeul il atinge un astfel de produs caruia i s-a construit chiar un site special, unde te poti alatura comunitatii izbavite de probleme, biologice sau chiar existentiale, prin simplul consum regulat de iaurt.

Sloganul campaniei publicitare ii invita sa participe la concurs pe toti cei care au baut in fiecare zi, timp de doua saptamini, cite o cutie din acest produs si care vor sa-si impartaseasca aceasta experienta in schimbul sansei de a aparea intr-o reclama la iaurtul care le-a schimbat viata. Trimiti cele 14 capace si povestea schimbarilor suferite, care poate fi un text, o fotografie sau un filmulet, si poti fi urmatorul star Danone.

Din marturiile postate pe forumul dedicat acestui concurs reiese ca nu este vorba despre un simplu produs lactat, ci de un fel de panaceu: simplele dereglari intestinale au fost demult neutralizate, virtutile terapeutice ale acestui produs extinzindu-se si la alte dimensiuni. „Dupa 6 luni de dieta ma mindresc cu unghiile mele lungi si frumoase, corpul meu se simte foarte bine si nu mai imi este rau! Acum si stomacul meu se simte foarte bine si imi multumeste in fiecare zi prin frumusetea exterioara!“ „Sint insarcinata in 27 de saptamini si cu ajutorul unui pahar de iaurt pe zi nici nu simt ca sint insarcinata.“


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.