„Seman foarte mult cu personajul principal din «Youth Without Youth»“ („Tinerete fara tinerete“), a declarat cineastul pentru „New York Times“. Cei care au lucrat cu Francis Ford Coppola au observat si ei asemanarile.
Actorul Cristian Iacob, care a lucrat cu Francis Ford Coppola la filmul „Youth Without Youth“, a declarat pentru Cotidianul: „Daca ma gindesc bine, cred ca intr-un fel se poate spune ca personajul principal era chiar el, Coppola“. Iacob relateaza despre regizor ca „il citise foarte atent pe Eliade si si-l asumase intru totul. Sigur ca Eliade te imbie la metafizica si la parabole, dar povestea in sine este foarte simpla. O poveste care ii place si domnului Plesu, si tarancii care vinde zarzavat“. Actorul precizeaza ca abia acum realizeaza ca a lucrat cu un zeu, insa unul foarte modest. „Sigur, vorba lui Nietzsche, e usor sa fii modest cind esti celebru.

Dar ne trata pe toti cu atentie si respect. Stia pina si ca femeia care ne aducea cafelele are doi copii. Eram o echipa si fiecare rotita cit de mica era in angrenaj la fel de importanta ca roata cea mai mare. Nu se poate compara atitudinea lui respectuoasa, simpatica si degajata cu modul in care isi trateaza regizorii romani colaboratorii“, puncteaza actorul. Afirmatiile lui Mihai Bogos, care s-a ocupat de partea de sunet a acestei productii, sustin spusele lui Iacob: „Am lucrat direct cu Coppola, lucru care pentru mine a insemnat o experienta neasteptata. Un personaj foarte simpatic, foarte profesionist, amabil. E pacat ca trebuie sa vina un regizor ca el, superpremiat si celebru, ca sa-ti arate ca iti poti face jobul cu placere“. „Reusea sa te bage in lumea filmului, in lumea povestii pe care o avea de spus si uitai ca e Coppola. Tocmai de-asta este si foarte bun, pentru ca nu-l intereseaza sa se puna pe primul plan“, declara si actorul Andi Vasluianu.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.