Campania face parte dintr-un proiect Phare si se desfasoara sub sloganul "Nu lasa copilul educat de televizor". Ea este compusa din trei spoturi care prezinta efectele pe care le poate avea urmarirea de catre copii a unor programe TV nepotrivite.

Primul spot, a fost lansat astazi, si va rula intre patru si sase saptamani. Campania „Nu lasa copilul educat de televizor" se va incheia in februarie 2008.

Cele trei spoturi au fost realizate de Multimedia EST, iar productia lor a costat 40.000 de euro. Difuzarea media a campaniei va fi gratuita, iar reprezentantii CNA au anuntat ca spotul a fost trimis deja la mai multe posturi de televiziune care au acceptat sa il difuzeze, informeaza NewsIn.

Citeste si:

Sorin Psatta, director de cercetare al agentiei Graffiti BBDO si expert la proiectul Phare, a declarat ca cele trei spoturi sunt construite pe structura cauza - efect. "Aceasta campanie este o campanie cauza - efect. Primul spot prezinta un copil care este victima pasiva a violentelor de la televizor. Urmatoarele doua spoturi sunt consecinta a ceea ce se intampla in primul spot", a declarat Sorin Psatta.

Campania face parte din proiectul Phare "Consolidarea si dezvoltarea expertizei profesionale in sectorul audiovizual din Romania", care este gestionat de CNA. Proiectul consta intr-o serie de activitati de asistenta tehnica pe care CNA le poate oferi. Acest proiect insumeaza, printre altele, activitati si cercetari sociologice referitoare la protectia minorilor, demnitatea umana, modul in care televiziunea influenteaza comportamentul civic si politic si impactul publicitatii asupra consumatorilor.

Obiectivul proiectului il constituie imbunatatirea capacitatii Consiliului National al Audiovizualului de a aplica in Romania politicile audiovizuale ale Uniunii Europene.