La 34 de ani dupa moarte, Pablo Picasso e ravnit de fabricantii de perdele, masini, vase de bucatarie, blugi, tricouri sau ghete, care jura ca amprenta pictorului garanteaza succesul in comert.
In acelasi timp, ignorand trendurile in arta, opera pictorului catalan traverseaza galeriile din lumea intreaga si pune pe jar colectionarii de arta. Numai in 2007, scrie „Le Nouvel Observateur”, s-au organizat circa 40 de expozitii in lume si au fost editate peste 60 de publicatii consacrate lui.
Lista exclude lucrarile care fenteaza drepturile de autor, manageriate cu strictete de un organism aparte: Administratia Picasso. Creata in 1995 de cinci dintre descendentii pictorului, Claude, Marina, Maya, Paloma si Bernard, societatea aproba si respinge cereri de folosire a numelui.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro