Majoritatea tinerilor si adultilor pana in 30 de ani nu si-au format un „reflex al stirilor”, potrivit unui studiu realizat de Catedra de presa, politica si relatii publice de la Harvard si preluat de „New York Times”.
Raspunsurile a 1.800 de tineri americani demonstreaza ca acestia nu „fac un obicei din intalnirea cotidiana cu buletinele informative sau cu rubrica de actualitati a ziarelor”. Nici macar evenimente ca operatiunile americane din Irak sau debutul cursei electorale nu ii aduc pe americani la chioscurile de ziare, se arata in studiul intitulat „Tinerii si stirile”.
Rezultate descurajante pentru industrie
Thomas Patterson, profesor la Catedra de presa de la Harvard, spune ca tinerii nu si-au format reflexul consultarii surselor de informatie, spre deosebire de adultii trecuti de 30 de ani.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro