Social 21 Iulie 2007 23:43
Producatorul executiv al filmului cistigator la Document. Art, David C. Cooper ofera sfaturi despre ce ar trebui sa promoveze filmul turistic romanesc.

La festivalul de filme documentare, turistice si ecologice, Document.Art, desfasurat anul acesta la Cimpulung Muscel, David C. Cooper, producatorul executiv al filmului “Salamanca”, pelicula ce a primit Marele Premiu a acordat un interviu pentru Cotidianul.

Cum de a ajuns un englez sa produca un film despre un oras spaniol?

Am calatorit in toata lumea, din America pina-n Africa facind mai mult sau mai putin acelasi lucru: film turistic.

Ce trebuie sa comunice un astfel de film?

Absolut orice loc din lume are ceva de oferit calatorilor. Un film turistic trebuie sa scoata in fata cel mai vandabil lucru si sa il repete, printr-un soi de agresiune eleganta, pina ce acesta intra in constiinta publicului. Odata ajuns acolo, o intreaga industrie se va dezvolta numai pe acel detaliu.

Romania ce ar trebui sa scoata la inaintare?

Pe Dracula. Fara nici o jena. Asta vrea potentialul turist, asta trebuie sa-i dati. Dracula asta merita stors din plin pentru ca el insusi ii stoarce de bani pe turisti. Cind le-am spus prietenilor mei din toata lumea ca vin la un festival de film in Romania, si americanul, si europeanul, si asiaticul, si africanul mi-au zis acelasi lucru: “A, te duci in tara lui Dracula! Ce bine de tine!” Ar trebui sa existe o intreaga industrie Dracula in tara voastra. De la Coca-Cola care ar trebui sa se numeasca DracuCola pina la hoteluri, parcuri de distractii etc.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.