Peste 52% din populatia europeana prefera mai degraba sa-si petreaca timpul navigind pe Internet decit in fata unui televizor, ceea ce duce, evident, la o crestere importanta a segmentului publicitar online.


Marea Britanie este tara care va inregistra cea mai mare crestere in domeniul publicitatii virtuale, iar, in aproximativ patru ani, va depasi tari aflate in prezent pe primele locuri precum Germania sau Franta. Utilizatorii de Internet de pe teritoriul Europei petrec aproximativ 14,3 ore pe saptamina in fata computerelor in comparatie cu 11,3 ore in fata televizorului si 4,4 ore lecturind ziare sau reviste.

Ca efect direct al utilizari masive a Internetului, 36% din cei care stau online petrec mult mai putin timp in fata televizorului. Printre site-urile cu cele mai multe reclame online se numara giganticele motoarele de cautare, Google si Yahoo, urmate indeaproape de serviciile de e-mail. Dupa numai cinci ani de la introducerea serviciilor publicitare pe Internet, companiile au ajuns la concluzia ca Internetul este un mediu propice de dezvoltare a oricarei afaceri si continua sa finanteze publicitatea virtuala.