Social 26 Iunie 2007 01:22
Preocupata sa le garanteze bucurestenilor un transport rapid, modern si confortabil, RATB a organizat ieri vizionarea unui nou tip de autobuze, care circula deja pe drumurile din Germania, Italia, Franta, Austria, Ungaria, Estonia, Norvegia, Elvetia, Suedia si chiar Dubai!

E vorba de autobuzele urbane Solaris, cu podea complet coborata, ceea ce permite un acces facil pentru calatori, indeosebi pentru persoanele in varsta sau cu mobilitate redusa. Acest avantaj, precum si calitatea fara compromisuri pe care o promoveaza producatorii polonezi au facut din autobuzele Solaris vedete ale transportului in comun din tari cu exigente ridicate, reusind sa inlature competitori puternici de pe pietele europene.

Autobuzele urbane Solaris se fabrica intr-o gama variata de tipuri si modele, cu propulsie clasica, GPL sau hibrida, transmisii de ultima generatie fabricate de cei mai mari producatori, axe si trenuri de rulare adaptate fiecarei cereri. Este si motivul pentru care Solaris este foarte solicitat si la export, inclusiv in afara Uniunii Europene. Iar romanii ar putea beneficia si ei, cat de curand, de confortul asigurat de 500 de asemenea autobuze performante. Si asta nu e tot.

Dupa succesul cunoscut si cu troleibuzele lor, care circula deja prin metropolele europene, producatorii polonezi iau in calcul si lansarea primelor tramvaie, pentru a inchide astfel cercul solutiilor moderne de transport urban. Argumentele oferite de Solaris sunt calitatea, dinamismul, flexibilitatea si permanenta comunicare cu clientii, pentru gasirea rapida a solutiilor la solicitarile acestora. Producatorii polonezi au explicat sosirea lor abia acum pe piata romaneasca prin faptul ca au asteptat ca mentalitatea cumparatorilor sa evolueze astfel incat acestia sa aprecieze un raport corect calitate-pret. Asta pentru ca autobuzele Solaris nu sunt doar cele mai ieftine, ci au si cele mai scazute costuri de exploatare.


Despre autor:

Cronica Romana

Sursa: Cronica Romana


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.