Studiul a fost efectuat pe un esantion de 30 de executivi din departamentele de marketing ale celor mai mari companii americane. Rezultatele au aratat cresterea salariilor de la o medie de 50.526 de dolari (37.755 de euro) inregistrata in 2005 la 63.547 de dolari (47.485 de euro) in 2007. Deloc surprinzator, companiile cu o cifra de afaceri anuala de peste 500 milioane de dolari (373 milioane de euro) cheltuie mai mult, in medie, pe salarii, bugetand 406.403 de dolari doar pentru angajatii antrenati in e-mail marketing. Companiile cu un venit anual mai mic aloca, in medie, 135.065 de dolari (100.926 de euro) pentru acestia.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
Xiaomi, cerere peste așteptări pentru electrica SU7. 75.000 de mașini au fost...
Sursa: wall-street.ro
-
După ce Andreea Bălan l-a blocat pe rețelele sociale, Jador i-a transmis un...
Sursa: kudika.ro