Un studiu recent al JupiterResearch releva faptul ca majoritatea personalului de e-mail marketing beneficiaza de o salarizare mai ridicata fata de anii precedenti.
Salarii in crestere pentru angajatii specializati in e-mail marketing Media cheltuielilor cu personalul specializat in e-mail marketing a atins 182.067 de dolari (136.048 de euro) in acest an, fata de cifra inregistrata in ultimul studiu din 2005, de 169.710 de dolari (126.814 de euro). O mare parte din aceste costuri sunt reprezentate de salarii, care au crescut simtitor, potrivit raportului E-mail Spending and Governance din 2007 citat de publicatia Emarketer.

Studiul a fost efectuat pe un esantion de 30 de executivi din departamentele de marketing ale celor mai mari companii americane. Rezultatele au aratat cresterea salariilor de la o medie de 50.526 de dolari (37.755 de euro) inregistrata in 2005 la 63.547 de dolari (47.485 de euro) in 2007. Deloc surprinzator, companiile cu o cifra de afaceri anuala de peste 500 milioane de dolari (373 milioane de euro) cheltuie mai mult, in medie, pe salarii, bugetand 406.403 de dolari doar pentru angajatii antrenati in e-mail marketing. Companiile cu un venit anual mai mic aloca, in medie, 135.065 de dolari (100.926 de euro) pentru acestia.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.