Portretul tinerei interprete a piesei "Ghita" ("Little George", cum a fost tradus in engleza) scoate in evidenta strategiile de marketing prin care fetita a fost promovata. Transformata intr-o papusa cu look de anii ’70, Cleopatra este, de fapt, un proiect. Chiar daca pretextul sub care a invadat radioul, televiziunea si YouTube-ul este raportul talent-virsta, ea poate fi foarte usor considerata un obiect publicitar. Ca un manechin care prezinta moda, fetita defileaza in videoclipul piesei care a consacrat-o intr-o postura ambigua: fetita transformata in femeie, care impresioneaza prin inocenta si ingenuitatea ei. Muzica ei a prins la public, pentru ca face apel la o latura emotionala a ascultatorului: la fel ca imaginile dragute pe care le primim cu totii pe e-mail, Cleopatra este doar un exemplu despre cum se poate fructifica acel "cute factor".
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro