Zilele acestea are loc la Metro Otopeni expozitia Luxury Car Show, care a surprins publicul nu numai prin exponatele faimoase, costand sute de mii de euro, dar si pentru contrastul dintre acestea si locatia expozitiei, constructia hangarului Metro Otopeni nefiind complet finalizata.
Piesa de rezistenta a colectiei este Ferrari-ul Enzo care poarta pe capota semnatura lui Michael Schumacher, expus alaturi de Ferrari-ul F1 2000 in care pilotul german a castigat pentru a treia oara Campionatul Mondial (si pentru prima oara la volanul unui Ferrari). Enzo-ul costa 850.000 de euro, fiind si cea mai scumpa masina din expozitie. Pe locurile urmatoare sunt doua masini-unicat, Pagani Zonda Roaster, in valoare de 720.000 de euro, si Koenigsegg, de 650.000 de euro. In afara de acestea sunt expuse bijuterii auto marca Jaguar, Lamborghini, Bentley, Masserati, Lexus, Aston Martin, Cadillac, Mercedes, Land Rover, Hummer si motociclete Harley Davidson.

Organizatorul expozitiei, omul de afaceri de origine kuweitiana Al Roudhan Bader, a trait o perioada indelungata in Ungaria, unde a fost organizata pentru prima oara si expozitia Luxury Car Show. Aceasta a avut loc in complexul Hungexpo si a avut un public numeros. Cum locatia expozitiei din Romania nu este tocmai adecvata conceptului de comert de lux, l-am intrebat pe Al Roughan Bader de ce a fost aleasa.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.