Aproape 400 de lucrari concureaza la cea de-a saptea editie a festivalului de publicitate Ad’Or, care isi va desemna castigatorii sambata seara. Totusi, nume mari ale domeniului nu si-au inscris lucrarile si contesta legitimitatea concursului.
Favoriti si absenti
Anul trecut, marele premiu a fost castigat, pentru a patra oara consecutiv, de agentia Leo Burnett. Bogdan Naumovici, directorul de creatie, a lansat in urma cu cativa ani provocarea: castigarea Ad’Or-ului cinci editii la rand. Si anul acesta are sanse, Leo Burnett fiind printre agentiile cu cel mai mare numar de lucrari inscrise, alaturi de GMP Advertising si Publicis.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
7 miliarde de lei: suma cu care s-ar majora PIB în 5 ani dacă creștem plățile...
Sursa: wall-street.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro