La festivalul de creatie publicitara Ad’Or s-au inscris 389 de lucrari.

Aproape 400 de lucrari concureaza la cea de-a saptea editie a festivalului de publicitate Ad’Or, care isi va desemna castigatorii sambata seara. Totusi, nume mari ale domeniului nu si-au inscris lucrarile si contesta legitimitatea concursului.

Favoriti si absenti

Anul trecut, marele premiu a fost castigat, pentru a patra oara consecutiv, de agentia Leo Burnett. Bogdan Naumovici, directorul de creatie, a lansat in urma cu cativa ani provocarea: castigarea Ad’Or-ului cinci editii la rand. Si anul acesta are sanse, Leo Burnett fiind printre agentiile cu cel mai mare numar de lucrari inscrise, alaturi de GMP Advertising si Publicis.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.