Motivul campaniei il reprezinta cererea mica de pe piata. Doar o treime dintre romani merg la un control stomatologic anual, iar 2,3% din cetateni nu au fost niciodata sa isi faca un control la dentist. Specialistii atrag atentia ca si mai mic este numarul celor care apeleaza la domeniul esteticii dentare. "Avansarea pe scara sociala impune si posesia unei stari de sanatate orala integrata intr-o estetica desavirsita. In contextul economico-social actual, orice plan de tratament nu trebuie sa evite componenta sa estetica", argumenteaza Constantin Varlan, presedintele Societatii de Stomatologie Estetica din Romania (SSER).
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro