Festivalul international de film de la Cannes, ajuns anul acesta la a 60-a editie, va avea propriul post TV in perioada de desfasurare, 16-27 mai, relateaza tarifmedia.com.

Canalul, care poarta numele TV Festival de Cannes, va fi produs de Canal + si va difuza zilnic, incepand cu ora 10.00, programe inedite consacrate festivalului si evenimentelor care au loc concomitent cu acesta.


In programul postului figureaza doua emisiuni cu durata de o ora, fiecare referitoare la ceremoniile de incepere si incheiere a festivalului, imagini ale unor conversatii video si interviuri. Postul va retransmite conferintele de presa din timpul festivalului si va difuza si informatii privind evolutia pietei de specialitate, emisiuni cu montaje ale celor mai reprezentative imagini din fiecare zi de festival, un buletin de stiri cu durata de 30 de minute si filmari cu cele mai bune momente ale echipei unui film aflat in competitie.

TV Festival de Cannes va fi difuzat prin satelit, cablu, online si pe telefoanele mobile. Postul urmeaza sa ajunga in peste 4,25 milioane de locuinte franceze, dar si in multe alte state cum ar fi Japonia, Statele Unite, Italia, Israel, Belgia, Polonia, Marea Britanie, Orientul Mijlociu, Elvetia, Argentina, Coreea de Sud, China, Armenia, Turcia si Brazilia.
Postul va transmite si reclame, spatiul fiind administrat de producatorul executiv al postului, KM Productions.