Daca aveti impresia ca v-ati pastrat aceeasi talie pe care o aveati si in urma cu zece ani, pregatiti-va pentru un adevar dureros: nu este asa, ci sunteti doar o victima a unei strategii diabolice de marketing.

O serie de magazine de lux din Marea Britanie recurg la o metoda inedita de "fidelizare" a clientilor sai, pe care ii flateaza mascandu-le, fara ca acestia sa stie, adevaratele masuri. Astfel, jurnalistii unui ziar britanic au descoperit ca masurile de pe o serie de haine "de firma" sunt de fapt mai mici decat cele reale cu cel putin sapte centimetri.

Astfel, cei de la Times au declarat ca cele mai mari discrepante le-au descoperit la magazinul Franch Connection, unde o pereche de blugi barbatesti avea o diferenta (eticheta - masura reala), de peste 15 centimetri.

Se pare ca alte firme care comercializeaza pantaloni mai mari decat scrie pe eticheta sunt Gap, H&M si Zara.

Aceasta practica se pare ca nu este necunoscuta in industria de confectii, ci este denumita chiar "marimea vanitatii" si a inceput sa fie utilizata pentru prima data la hainele pentru femei din America. Acum, este utilizata si la confectionarea pantalonilor barbatesti din Marea Britanie. Designerii vestimentari s-au declarat surprinsi de aceste descoperiri, iar unul dintre acestia, Jeff Banks, este de parere ca diferentele de trei-patru centimetri pot aparea din cauza designului sau a variabilitatii procesului de fabricatie. "Tot ce apare peste aceste masuri, este facut in asa fel incat sa dea impresia clientilor ca sunt mai slabi decat sunt de fapt. Acestia sunt pacaliti si daca ar afla, sigur nu le-ar conveni" a declarat Banks.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.