Juriul international al World Car of The Year a stabilit, la New York, castigatoarea din 2007 a titlului devenit deja traditional. Cel de-al patrulea automobil iincoronat este Lexus IS 460, care a iinvins iin finala modele precum Mini si Audi TT.

In cadrul aceluiasi concurs s-au mai atribuit titlurile de "Cea mai frumoasa masina" si "Cea mai performanta masina".

Stil, performante, manevrabilitate, confort, spirit practic. Acestea ar fi doar primele dintr-un sir lung de criterii dupa care sunt clasificate masinile participante la concursul World Car Of The Year (WCOTY), ajuns la a treia editie. Nu sunt iinsa omise nici valoarea, siguranta, gradul de poluare si, mai ales, acel factor misterios care ne face sa iindragim masinile bune si care s-ar putea sintetiza prin expresia "sex-appeal". Lexus a punctat din plin la toate aceste capitole si a primit trofeul pe buna dreptate cu modelul IS 460, un sedan de lux aproape perfect, despre care juriul a spus ca iintruchipeaza iinsusi sloganul marcii: "The pursuit of perfection". Modelul a fost votat iin urma unui proces care a inclus 28 de autovehicule eligibile, produse iin toate cele patru colturi ale lumii. In finala au fost selectate cate trei autoturisme pentru fiecare dintre sectiunile concursului, respectiv "World Car Of The Year", "World Performance Car", "World Green Car" si "World Car Design". Pentru titlul suprem, Lexus IS 460 a concurat alaturi de Mini si Audi TT, pe care le-a iintrecut la o diferenta infima de puncte. In celelalte sectiuni, castigatori au fost Audi RS4 (cea mai performanta), Mercedes-Benz E320 Bluetec (cea mai ecologica) si Audi TT (cea mai frumoasa).

Performanta

Audi RS4 a primit titlul de World Performance Car, fiind aproape unanim apreciata de membrii juriului, care au caracterizat versiunea sport a modelului A4 drept "definitia virtuala a unui sedan sport", fiind remarcate abilitatile acestui autoturism de a fi utilizat iin egala masura ca masina de familie si ca automobil sport. Nu iin ultimul rand, jurnalistii au fost fascinati de sunetul inconfundabil al motorului si al esapamentului, produs la fiecare apasare a pedalei de acceleratie. Finalistii pe care i-a iintrecut Audi RS4 au fost BMW 335i si Porsche 911 Turbo.


Despre autor:

Saptamana Finaciara

Sursa: Saptamana Finaciara


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.