In toata lumea se inmultesc emisiunile cu continut generat de telespectatori
Fenomenul Web 2.0, care a cuprins intreaga lume si a creat un nou gen de jurnalism, cel complet independent, cuprinde deja si lumea audiovizualului. Din Anglia, pioniera in atitudini fata de inovatia in media, pana la ale noastre TVR 2, Antena 1 sau Romantica, exista o multitudine de emisiuni de acest gen.

Sistemul cel mai raspandit, cel care apare si la Homemade.ro, emisiunea TVR 2, se bazeaza si pe creatia, si pe optiunea telespectatorilor. Pe pagina emisiunii sunt "urcate" minifilmele, cu teme generale, apoi chiar cei care creeaza voteaza care dintre clipuri vor intra in emisiune. in luna martie, pagina homemade.ro a fost vizitata de peste 17.000 de utilizatori. Modelul este preluat dupa un format britanic al Channel 4, "Homemade", dar aici filmarile abordeaza teme generaliste, in timp ce in Anglia e vorba de "probe trasnite". Prima TV difuzeaza si ea o astfel de emisiune, dar preluata.
La Romantica, Monica Ropota isi realizeaza emisiunea "Dama si valet de pica" si pe baza unor filmulete "regizate" chiar de cel care vrea sa se puna astfel in valoare pentru a-si gasi jumatatea. Cei interesati sa apara in productia care se vrea a fi o agentie matrimoniala tv trimit la redactie "probe video" care sunt folosite in momentul in care ei sunt invitati in platou.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.