La Romexpo a inceput cea de-a XXIV-a editie a TIBCO - Targul International de Bunuri de Consum, care poate fi vizitat pana duminica.

Tematica targului este structurata pe mai multe sectiuni: confectii, textile si articole din piele, cadouri si artizanat, cosmetice si parfumuri, bijuterii, produse naturiste si terapii neconventionale; TIBCO in serviciul Dumneavoastra - cuprinde Expo Services si Com Image; mase plastice, articole de menaj si articole sanitare, decoratiuni interioare si exterioare, produse chimice si articole pentru curatenie si igiena; turism, pescuit si vanatoare, sunet, lumina, muzica, My Happy Pet; Participari internationale; Targul Bucurestilor. Anul acesta, la Targ vor participa peste 300 de firme din 16 tari: Italia, Grecia, Bulgaria, Pakistan, India, Ungaria, Germania, Egipt, Indonezia, Franta, Austria, Sri Lanka, Spania, Republica Moldova, SUA si, bineinteles, Romania.

In acest an TIBCO se desfasoara in pavilioanele 1, 12, 21, 26 si 28, rezervandu-i-se o suprafata de 23.000 de metri patrati. TIBCO se distinge intre alte manifestari organizate in Romania, deoarece, pe langa posibilitatile de intermediere a relatiilor de afaceri, intre participanti si vizitatorii specialisti, pe care le ofera, TIBCO aduce in plus posibilitatea de a confrunta oferta Dumneavoastra de bunuri de consum cu cererea reprezentata de consumatorul final.

In premiera, TIBCO si EXPO SPORT SI AGREMENT, se desfasoara, in paralel cu Targul de Turism al Romaniei. Cea de-a XVII-a editie a Targului de Turism al Romaniei si-a deschis ieri portile, la Romexpo.

Citeste si:

De la deschidere nu puteau lipsi George Cojocarescu, Presedintele Romexpo, care a deschis oficial Targul de Turism prin anuntarea prezentei a trei sute de firme de turism din peste 20 de tari si Ministrul Transportului si Turismului, Radu Berceanu. Ministrul s-a aratat incantat de numarul mare de expozanti si incurajeaza in mod special dezvoltarea turismul romanesc, a pensiunilor agroturistice. Berceanu crede ca putem si noi sa oferim servicii de calitate si preturi atractive pentru atrage de turisti straini. Organizatorii si expozantii spera ca acest an sa fie un an mai bun, fiind primul targ organizat dupa integrarea in U.E., motiv pentru care in Romania sunt asteptati un numar mai mare de turistide peste granita.

Monica Barbuletiu, Presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism a declarat ca intentia nu este de apromova imaginea Romaniei ci imaginea turismului romanesc. Vizitatorii pot consulta ofertele disponibile in cadrul targului de turism si isi pot face rezervarile pentru vacanta inca de pe acum, precizeaza organizatorii. La targ au participat toate categoriile de operatori din industria turismului.

Ca noutate, Targul este structurat pe 3 sectiuni: comerciala (agentii de turism si turoperatori), turism intern (hoteluri, pensiuni, turism balnear, turism rural, institutii de turism din Romania) si sectiunea internationala (participari oficiale, colective si individuale din strainatate).

Cu ocazia Manifestarilor expozitionale in desfasurare, ROMEXPO S.A. s-a gandit la toate, a pus la dispozitia expozantilor si vizitatorilor doua servicii cu valoare adaugata care sa ii sprijine in maximizarea oportunitatilor: programul de Matchmaking, care asigura stabilirea si derularea unor programe de intalniri de afaceri, si serviciul care permite transmitereea de invitatii on-line catre vizitatorii specialisti.