Primaria Sectorului 3 a inceput de ieri sa-i lase fara masini pe soferii care parcheaza fara a respecta indicatoarele de circulatie.

Lipsa de experienta a hingherilor de masini a fost vizibila chiar din prima zi, cand echipele de muncitori si-au "facut mana", cu masinile bucurestenilor din sectorul 3.

Ridicare cu ghinion

Primul autoturism ridicat ieri de angajatii ROSAL, firma care a castigat licitatia pentru acest serviciu, in sectorul 3, la ora 8 dimineata, a fost usor avariat. Masina, parcata ilegal, pe o strada din Cartierul Titan, a fost atinsa in partea din spate, iar lampa de iluminare a crapat. "Era un autoturism abandonat, pe care l-am ridicat cu grija, sa nu se dezmembreze. A fost lovit usor in spate, iar o lampa s-a spart", explica Marin Vasilescu, responsabil cu ridicarea masinilor parcate ilegal in sectorul 3. Echipele de muncitori care ridica autoturismele parcate ilegal sunt la prima experienta in acest domeniu. Ei au insa la dispozitie utilaje de ultima generatie, ridicarea fiind total automatizata.

Citeste si:

Activitate cu randament scazut

Ridicarea masinilor din sectorul 3 nu a inceput in forta, asa cum credea toata lumea. De la ora 8 dimineata si pana la ora 13, captura celor de la ROSAL a fost neinsemnata. Numai trei masini au fost ridicate si transportate pe platforma special amenajata in bulevardul Biruintei, in zona fostei fabrici Acumulatorul.

Un randament de nici macar un automobil pe ora. De exemplu, pentru ridicarea unei masini parcate pe trecerea de pietoni din zona Pietei Titan ( la statuie - n.r.), echipele de muncitori au asteptat mai bine de doua ore. Ridicarea automobilelor nu se poate face decat cu acordul politiei. "Noi filmam masinile si le localizam, asa incat sa avem dovada parcarii ilegale. Autoturismul pentru care am fost chemati este parcat in intersectie si pe trecerea de pietoni", arata unul dintre agentii politiei rutiere care a constatat neregula.