Abonamente la sali de fitness, show-uri cu muschi masculini sau vacante de fidelizare prin Maldive. De snurul alb-rosu atirna martisoare tot mai neasteptate pentru romancele de linga noi

Companiile autohtone nu rateaza nici de 1 martie prilejul de a-si tine aproape personalul de sex feminin. O initiativa inedita a avut-o o firma specializata in echipamente de birou, care a decis sa-si recompenseze angajatele cu o intilnire cu un scriitor roman in voga, dupa cum marturiseste George Butunoiu, Managing Director al companiei de resurse umane Butunoiu Ltd.

Mai cuminti in idei au fost cei de la Banca Romaneasca, a caror apreciere pentru femei se va concretiza in prime de cite 150 de lei, in timp ce clientele institutiei vor primi cite o lalea galbena, in ton cu culorile companiei, dupa cum declara Mihaela Forgaciu, director de Resurse Umane al bancii. Si Ionut Balintoni, manager al agentiei de recrutare Qualia, constata ca primele sint mai apreciate decit prajiturile, "mai ales intr-o companie de telecomunicatii in care am activat anterior si unde pragmatismul este la loc de cinste".

Cadouri pe filiere

Tipul companiei influenteaza ce se atirna de snurul alb-rosu, observa Mihaela Forgaciu, care este si Board Member al HR Club, organizatie ce reuneste directori de resurse umane de la diverse corporatii. "In organizatiile de pina la 50 de femei, petrecerile sint platite de corporatie. In cele cu personal mai numeros, femeile din top si middle management sint invitate la o cina festiva", spune Forgaciu. Companiile farmaceutice mizeaza pe vacante platite de pina la zece zile pentru angajate si familiile lor, care pot descinde inclusiv in locatii precum Maldive sau Malta, mai puncteaza reprezentantul HR Club, in timp ce Eugen Dumbrava, HR Director la Leo Burnett& Target, pomeneste de recompense in abonamente la saloane de infrumusetare, piscina sau fitness, toate cu rol de motivare suplimentara a angajatelor. O alta tendinta observata de Forgaciu sint cadourile pentru partenerele de afaceri, care se pot concretiza inclusiv in seturi de birou de lux marca Mont Blanc.

Micile sustrageri ale femeilor in aceasta perioada sint privite cu indulgenta, crede Eugen Dumbrava: "Se comunica pur si simplu tuturor angajatilor micile favoruri care li se acorda colegelor. Acestea pot fi traduse chiar si prin acordarea unei jumatati de zi libere cu aceasta ocazie". Se tine cont de aceasta zi, aproba si Ionut Balintoni: "Traditia este destul de puternica si e un lucru bun ca se pastreaza".

Stripperii fac fata cu greu

De la Chippendales incoace, romancele si-au facut un obicei din a sarbatori Martisorul clatindu-si ochii, in cluburi sau in restaurante inchiriate pentru petreceri private, cu muschi lucrati si piele lucioasa servita de stripperii autohtoni.

"Luna asta avem 12 spectacole in Constanta, cele mai multe organizate de firme. In perioada asta, nu prea putem sa onoram petreceri private", se plinge Erik, membru al trupei Taboo Boys. La fel de ceruti sint si Flamingo Boys. "Ne-am marit trupa la 20 ca sa facem fata", spune liderul Cornel Pasat, care asigura si el ca in aceasta luna trupa are spectacole de ordinul zecilor.

Tipologia doamnelor nu are frontiere, marturisesc baietii: de la adolescente pina la octogenare, femei cu bani sau fara, educate si nu prea, toate se intolesc si tipa la unison la primul tricou aruncat pe podea.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.