Cei peste 100 de participanti din 20 de tari sunt universitati ce ofera programe de studii universitare, master si doctorat, programe de MBA si centre culturale si de informare ce reprezinta sisteme educationale internationale. Vor mai fi prezente organizatii ce ofera materiale si servicii de consiliere, burse si credite pentru studii universitare / post-universitare, alte servicii si produse conexe (cursuri de limbi straine, materiale educationale etc). In 2007, Franta este tara special invitata, peste 30 de institutii de top urmand sa-si prezinte oferta in cadrul pavilionului francez coordonat de EduFrance.

Pe parcursul celor 2 zile, vizitatorii vor putea sa participe la 30 de evenimente conexe: seminarii, prezentari, sesiuni de informare, conferinte, dezbateri si lansari de carte, ce vor beneficia de prezenta a numerosi tineri romani studenti si absolventi ai unor institutii internationale de prestigiu.

"Dorim sa oferim cat mai multor tineri romani sansa de a afla cum se aplica la un program international, cum se pregateste un dosar de admitere, cum se pot finanta taxele de scolarizare, cum este viata ca student in Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Franta sau Germania si care sunt oportunitatile de cariera ce le sunt accesibile ulterior. Studiile internationale pot sa devina o componenta normala a formarii academice si culturale a oricarui tanar roman" a declarat coordonatorul evenimentului, domnul Alexandru Ghita.

RIUF 2006 a atras peste 4.500 de vizitatori si 74 de expozanti din 18 tari printre care: Harvard, MIT, Richmond, CEU, Norwegian School of Management, etc. Bazandu-se pe succesul ultimelor doua editii, organizatorii RIUF 2007 estimeaza prezenta a peste 7.000 de vizitatori.
Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul evenimentului - WWW.RIUF.RO. Tot acolo, institutiile interesate pot afla toate conditiile necesare participarii la acest eveniment, iar vizitatorii au acces la mai multe informatii despre participanti si despre toate oportunitatile oferite de eveniment.

Citeste si:

Sponsorii evenimentului sunt Rockstar, Raiffeisen Bank si CallPoint New Europe. RIUF este sustinut si de Baker Tilly Klitou Romania. Partenerii media ai RIUF sunt: Evenimentul Zilei, Capital, Cariere, Sapte Seri, National Geographic, FreeStyle, ProFM’sCOOL, 9AM, Wall-Street, eJobs, InternetCorp, Comunicate de Presa.ro, Studentie.ro si StudentCV.ro. Partenerii oficiali ai evenimentului sunt Asociatia de Educatie Sociala, Fundatia Culturala DELTA si Muzeul National de Arta Contemporana. Partenerul principal al evenimentului este Autoritatea Nationala pentru Tineret.

RIUF 2007 este organizat de Grupul EDUCATIVA. EDUCATIVA este un grup de companii educationale si organizatii non-guvernamentale ce colaboreaza pentru dezvoltarea si promovarea unor proiecte, produse si servicii educationale care ajuta tinerii romani in identificarea si fructificarea oportunitatilor de dezvoltare personala.

Pentru mai multe informatii despre RIUF si Grupul EDUCATIVA, va rugam sa ne contactati.

Cosmin Popa
PR & Marketing Coordinator
EDUCATIVA Group
cosmin.popa@educativa.ro
Tel: 0752.302.804
www.educativa.ro