Persoanele care au fost in copilarie hranite la sin au cu 41 la suta mai multe sanse sa evolueze social, intr-o clasa sociala superioara, a descoperit dr. Richard M. Martin, de la Universitatea din Bristol, citat de Reuters.
De asemenea, cercetatorii au aratat ca alaptarea la sin ii face pe viitorii adulti mai inteligenti si le reduce riscul de afectiuni psihice, potrivit profesorului Martin.
Metodologie
Cercetatorii au testat ipoteza ca alaptarea la sin ar putea avea ca efect ascensiunea sociala asupra unui lot de 1.414 persoane, barbati si femei, care au participat la un studiu inceput inaintea celui de-al Doilea Razboi Mondial, referitor la dieta si la sanatate, persoane care au fost monitorizate ulterior pina la 60 de ani.
Copiii hraniti la sin urca pe scara sociala
Copiii hraniti la sin au mai multe sanse sa evolueze intr-o clasa sociala superioara, fata de cei care au fost hraniti cu lapte praf, potrivit cercetatorilor britanici.
Sursa: Cotidianul
Cotidianul - alte stiri si articole preluate pe 9AM
Discutii asupra articolului "Copiii hraniti la sin urca pe scara sociala":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
