Am ascultat cantand fara miracol "Madrigalul", dirijat de doi tineri discipoli ai Maestrului. Aplauzele au fost consemnative, doar toata lumea venise, platind milioane, ca sa asculte "pe viu" vedeta programelor televizate, faimosul Clayderman. Un turneu de o saptamana prin Romania - Cluj, Bucuresti, Iasi, Timisoara - are, in viziunea impresarului münchenez Christian Rötcher, reprezentat la noi de "sotii Ivascu", organizatori si comentatori de scena, semnificatia unei mici afaceri. Vedeta si-a facut aparitia pe scena Ateneului ca un schowmann alert(54 de ani!), cantand si dialogand cu publicul. Clayderman pianoteaza la un instrument amplificat cu microfoane cateva muzici acompaniate de orchestra preinregistrata.

Pe scena l-au insotit, mimand acompaniamentul, doua viori si un violoncel. Solistul le-a aplaudat in timp ce le oferea cate un trandafir, numindu-le familiar "Natalia, Milena si Olga". De fapt artistul s-a aplaudat din abundenta si pe el, antrenandu-ne in placerea de a asculta impreuna cateva melodii faimoase, arhicantate de cateva decenii. Printre ele si "Balada pentru Adeline", singura piesa integral "live", ca raspuns al interpretului la unele replici usturatoare ale publicului. Mirati ca asista doar la un fel de "caffé concert", unii au si parasit sala, altii avand rabdarea lipsita de entuziasm sa treaca cele trei sferturi de ora afectate de catre impresar bucurestenilor. Cam putin la pretul biletelor! Prezentatoarea, strigandu-l pe Caydermann cu glas tare, ca sa auda din culise si sa intre in scena, ne-a lamurit ca este vorba de intalnirea cu unul dintre cei mai mari artisti ai lumii. Care lume, ne intrebam? Nu cumva… a treia?