AdPrint a adus premii agentiilor romanesti si 200.000 euro organizatorilor "Veniturile festivalului s-au dublat in editia din 2007, in comparatie cu anul trecut", a explicat Andrei Bortun. Organizatorii au investit in festival 100.000 de euro, aceasta suma reprezentand insa doar organizarea festivalului la Brasov. "In afara de aceasti 100.000 de euro am investit si in echipa care lucreaza pe parcursul anului pentru organizarea evenimentului", a completat presedintele festivalului.

Banii pe care i-au obtinut organizatorii festivalului AdPrint provin din taxe de participare la eveniment (20%), taxe de inscriere la competitie (50%) si sponsorizari (30%). Cele mai mari sume obtinute din taxele de participare provin de la participantii straini (70%) si restul de 30% de la participantii din Romania.

Andrei Bortun a mai precizat ca festivalul targeteaza tari importante din Europa precum Italia, Germania, Franta, Anglia, Olanda si Spania. Festivalul a fost promovat in aceste tari prin comunicarea cu presa si, mai ales, cu ajutorul unor parteneri media precum Media Forum, Lurzer’s Archive si reviste de specialitate din Spania, Ungaria si Italia. De asemenea, ca metode de promovare a fost folosita comunicarea directa electronica si direct mailing-ul.

Citeste si:

Printul romanesc a facut in acest an performante, motiv pentru care, de anul viitor vor fi introduse noi categorii legate de print. "Lucrarile romanesti din competitia de anul acesta s-au ridicat la nivelul celor de afara, juriul avand dificultati in a recunoaste tara de origine", a declarat presedintele festivalului. "Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atat in ceea ce priveste seminariile, cat si petrecerile. M-a bucurat, de asemenea, prezenta oamenilor de marketing din Bucuresti la festival", a completat Andrei Bortun, citat de NewsIn.

Dintre castigatori, GMP a fost premiata cu doi ingeri la categoriile "Foods", pentru campania U.C.P.R, respectiv "Beverages non-alcoholic" cu executia pentru Mandra. BV McCann Erickson a cucerit, de asemenea, un inger la categoria "Foods", pentru campania Maggi, precum si un inger de cristal la sectiunea "Best use of copywriting", pentru aceeasi campanie.