Weekender.ro se doreste a fi o publicatie de sfarsit de saptamana pentru cele cateva zeci de mii de turisti care merg in statiunile de pe Valea Prahovei, cea mai populara destinatie turistica montana din Romania. Site-ul www.weekender.ro va aduce saptamanalul si in lumea virtuala.

Continutul editorial e axat pe informatii turistice, dar cuprinde totodata stiri despre realitatea locala si nationala, ca si articole utilitare si de divertisment, abordand cu umor si ironie problematica vietii cotidiene din Romania, "tara tuturor posibilitatilor". Din sumarul primului numar mentionam:

Cover story:

Citeste si:

Intre turismul de centura si cel european: Valea Prahovei - un prezent incert, dar un viitor glorios
[...] Concluzia: turismul prahovean nu s-a europenizat, brusc, de la 1 ianuarie 2007. Avem un turism romanesc, ezitant si neperformant in continuare. Dar suntem perfectionisti si avem sperante. Aceleasi de peste un deceniu. [...]

Publicatia se difuzeaza regional (la iesirea din Bucuresti spre Valea Prahovei si principalele localitati de pe Valea Prahovei), prin promoteri: pe partiile de schi, in restaurante, cabane, puncte de popas etc in fiecare vineri seara; publicatia este disponibila si in anumite hoteluri de 3 si 4 stele.

Weekender.ro se distribuie gratuit si are un tiraj de debut de 10 000 exemplare. Cei interesati se pot abona gratuit, achitand doar taxele postale de expeditie. Formatul este tabloid; 16 pagini; policromie. Weekender se adreseaza persoanelor active, dinamice, cu independenta financiara, cu venituri peste media veniturilor populatiei, studii medii si superioare; core target: 25-35 ani, extended target: 18-45 ani.