De acum inainte, mustaciosul magnat Ion Tiriac, regele neincoronat al vinatorilor din Romnia va avea o concurenta demna de luat in seama. Si asta pentru ca in ultimii ani, asa numitul team building de aventura a inceput sa cunoasca o dezvoltare semnificativa si la noi in tara.

Tot mai multi dintre cei cu bani si vesnic insetati de adrenalina au devenit clienti fideli ai firmelor care s-au specializat tocmai pe acest segment al sporturilor extreme. Au devenit deja " banalitati" serviciile de scuba diving, zbor cu parapanta sau catararea pe tiroliana. De aceasta data insa, amatorii de senzatii tari vor fi cu adevarat pusi in fata unei aventuri cu totul inedite, in care vor trebui sa depaseasca cel putin un adevarat prag psihologic.

Caci, Outextrem, liderul in domeniu, lanseaza si in Romania "Vinatoarea de oameni". Un sport extrem de popular, dar si de controversat pe toate continentele, va putea fi de acum practicat si in preajma Bucurestiului, la Sighisoara, Predeal si in alte zone. "Prada" formata din doi angajati ai firmei organizatoare va fi "eliberata" intr-un spatiu delimitat, cu un avans de cinci minute, dupa care clientii echipati cu armamentul specific paint ball-ului ii vor urmari si vina, putind apela inclusiv la avantajul unor ATV-uri sau jeep-uri.

Clientii si prada

Outextrem este cea mai mare firma de team building de la noi din tara si cea care, dupa nenumarate alte noutati "nebunesti", a adus acum in Romania si aceasta distractie palpitanta, inedita si controversata deopotriva. Este vorba despre celebra "Vinatoare de oameni", pe care de acum inainte o vor putea practica si romanii. Clientilor care platesc sume deloc de neglijat pentru a-si potoli in acest mod cu totul deosebit satisfacerea acestui capriciu, firma organizatoare le ofera toate conditiile pentru a simti exact senzatiile aferente unei asemenea experiente. Astfel, in functie de solicitarile exprese ale clientilor, vinatoarea poate avea loc intr-un spatiu mai mic sau mai mare, cu mai multe sau mai putine obstacole.

Se pot vina oameni si intr-un poligon de la marginea Bucurestiului, dar si in mijlocul naturii, in padurile din preajma Predealului, Sighisoarei sau a Sibiului. "Prada", formata din doi angajati ai Outextrem, specializati in orientarea in teren si bine antrenati, este " eliberata" in teren, singura sansa care i se acorda fiind un avans de cinci minute. Dupa care li se da liber si clientilor vinatori, inarmati cu pusti. Ce-i drept, de paint ball. Acestia ii urmaresc pe cei doi oameni, incercind sa-i impuste prin orice mijloace.

Urmariti cu ATV-ul sau cu jeep-ul

Vinatoarea poate fi organizata independent, de obicei pe undeva prin jurul Capitalei, dar si ca parte a unui program cu mult mai extins de trambuilding. Astfel, la cererea clientului, vinatoarea propriu-zisa poate fi transformata intr-una si mai complexa, prin imbinarea cu unul dintre celelalte programe de sport extrem. Clientii pot solicita, de exemplu, si un program de curse offroad, ceea ce inseamna ca pot vina oameni si din cursa nebuneasca a unui jeep 4X4 pe un traseu montan dificil. Sau pot opta pentru o cursa cu ATV-ul, care sa ii ajuta sa ajunga si sa elimine cit mai repede " prada" ascunsa printre copaci. Exista insa si clienti generosi, care pentru a spori si mai mult andrenalina unui astfel de exercitiu, accepta ca atit vinatorii cit si "prada" sa se bucure de aceleasi conditii.

Drept urmare, angajatii firmei nu numai ca nu pot fi vinati din masini performante, dar au si ei la dispozitie acelasi tip de armament ca si vinatorii. Si, pentru ca egalitatea de sanse sa fie totala, "prada" isi poate impusca si elimina la rindul sau vinatorul. Bineinteles, preturile difera in functie de programul ales, de la preturi modice putindu-se ajunge chiar si la citeva mii de euro.

"Sa treaca peste prejudecati"

Cei care au adus "Vinatoarea de oameni" in Romania sint siguri ca proiectul lor se va bucura de un succes deplin, chiar daca recunosc ca poate stirni si unele controverse. Dar, dupa cum declara Andrei Ciobica, managing partner al Outextrem," noi venim cu aceasta noua formula pentru a creste atractivitatea exercitiului si a evalua mai bine echipa clientilor, care trebuie sa actioneze coordonat, sa-si stabileasca o strategie comuna si sa se organizeze in mod real. Caci la vinatoarea de oameni este ca si in business, prada nu se lasa prinsa usor, trebuie cistigata competitia. Practicantii acestui sport extrem traiesc o experienta de tip Reality TV, prin care trebuie sa-si depaseasca limitele, sa treaca peste prejudecati si sa invete sa schimbe tiparele de gindire".


Despre autor:

Sursa: 7plus.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.