Populatia ar trebui sa fie informata corect prin intermediul publicitatii cu privire la continutul alimentelor, este de parere Ralu Filip, presedintele Consiliului National al Audiovizualului. El a afirmat ieri ca va propune o serie de noi reglementari pentru publicitatea din audiovizual la produse de larg consum, printre care specificarea procentului exact de concentrat natural de fructe si a continutului de zahar din bauturile racoritoare.


Cita grasime?

In cazul produselor din carne promovate pe sticla, advertiserii ar trebui sa precizeze cantitatea de MDM, o pasta obtinuta prin procesare mecanica, amestecata cu carnea din mezeluri. Totodata, in opinia membrilor Consiliului, in spoturile la brinzeturi si lactate ar trebui sa se spuna care este procentul de grasimi saturate. "Ati vazut ce reclama frumoasa se face la brinza topita. Cine ar mai cumpara daca ar sti ce polifosfati contine?", a intrebat Filip. Mai mult, presedintele CNA doreste sa interzica recomandarile medicale din reclame atit la medicamente, cit si la produsele de larg consum.