Populatia ar trebui sa fie informata corect prin intermediul publicitatii cu privire la continutul alimentelor, este de parere Ralu Filip, presedintele Consiliului National al Audiovizualului. El a afirmat ieri ca va propune o serie de noi reglementari pentru publicitatea din audiovizual la produse de larg consum, printre care specificarea procentului exact de concentrat natural de fructe si a continutului de zahar din bauturile racoritoare.
Cita grasime?
In cazul produselor din carne promovate pe sticla, advertiserii ar trebui sa precizeze cantitatea de MDM, o pasta obtinuta prin procesare mecanica, amestecata cu carnea din mezeluri. Totodata, in opinia membrilor Consiliului, in spoturile la brinzeturi si lactate ar trebui sa se spuna care este procentul de grasimi saturate. "Ati vazut ce reclama frumoasa se face la brinza topita. Cine ar mai cumpara daca ar sti ce polifosfati contine?", a intrebat Filip. Mai mult, presedintele CNA doreste sa interzica recomandarile medicale din reclame atit la medicamente, cit si la produsele de larg consum.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro