In acest context, lansarile de noi modele vor fi mai multe ca niciodata, chiar daca mai exista si in 2007 repetenti.
Primele prognoze arata o crestere usoara a intregii piete si in 2007, cu evolutii diferentiate insa pe marci.

Marea lupta intre importatori se va da la capitolul viteza de reactie, la nivel de bugete de marketing si va fi transata, cu siguranta, de capacitatea de a oferi clientilor noile modele la scurt timp de la lansarile internationale. Romanii vor putea merge sa-si cumpere masinile din orice tara membra UE, astfel ca absenta unei noi masini din oferta distribuitorului local nu va mai reprezenta un impediment major. Importatorii de autoturisme si-au facut deja planurile de lansari, in functie de relatia pe care o au cu firmele producatoare, astfel ca in acest moment va putem prezenta majoritatea lansarilor prevazute pentru acest an.

Volkswagen

Producatorul german va aduce in Romania toate modelele ce vor fi lansate la nivel mondial. Anul va debuta cu doua face-lifturi importante, Tou-ran si Touareg, acesta din urma anuntandu-se ca un model de succes pe segmentul SUV-urilor premium. Touran se va bucura si de prezenta versiunii Cross, in luna martie, in timp ce, la sosirea verii, Passat va prezenta cea mai puternica versiune a sa, R36. In toamna, pe langa caroseria break a compactei Golf, denumita Variant, vom inregistra cea mai importanta lansare a marcii din 2007, Tiguan, SUV-ul compact asteptat de toata lumea.

Audi

Marca premium a grupului VW incepe anul cu versiunea "de vara" a lui TT - Roadster, pregatindu-se apoi pentru una dintre cele mai spectaculoase aparitii, atat ale marcii, cat si ale intregii piete auto: R8, supersportiva coborata in strada de pe circuitele sportive. In iulie este anuntata lansarea unui model nou-nout in oferta Audi, A5 Coupé, acesta imbo-gatind lista de modele ale produca-torului. In fine, sfarsitul anului va aduce, pe de o parte, lansarea noului A8 si, pe de alta parte, mult asteptatul A4, aflat la o noua generatie.

Skoda & Seat

Citeste si:

Cele mai tinere branduri ale grupului VW, Skoda si Seat, au si ele pregatite pentru romani mai multe noutati. Roomster Scout si Octavia Scout sunt asteptate pentru primavara, pentru ca in iulie sa vina randul noii generatii Fabia, iar catre sfarsitul verii sa apara si versiunea Praktik (utilitara) a lui Roomster. La randul lor, spaniolii aduc chiar in ianuarie cel mai mare Altea, botezat XL.

Renault

Francezii nu au pe lista lansarilor niciun model nou-nout, insa au anuntat o serie lunga de versiuni si echipari ale modelelor existente. Clio 3, best-seller al marcii, va beneficia de doua serii limitate, Exception si Volumes, in vreme ce Megane va primi pe caroseria Sedan echiparea In-fluence, pe Bicorp - Extreme, iar pe Estate - Influence si Loisir (plafon in-tegral vitrat, look sportiv), toate serii limitate. La fel se va petrece cu Laguna, ce va avea ca noutati seriile speciale Image si Edition de Luxe, iar Scenic se va imbogati cu Genea si Conquest (ultima ii va aduce un look 4x4).

Nissan

Aripa japoneza a aliantei va fi responsabila in 2007 cu lansarile, pentru ca pregateste unul dintre cele mai importante debuturi ale marcii, Qashqai, un crossover intre un SUV si o familiala, care tinteste ambele segmente de piata. La scurt timp dupa debutul oficial de la Geneva vor aparea alte doua noi modele, Tiida si noul X-Trail, astfel ca sunt asigurate premisele unei evolutii pozitive pentru 2007.

Mercedes-Benz

Traditionalista marca de lux are in plan anul acesta (cand intra sub noua identitate DaimlerChrysler Romania) o lansare extrem de importanta, noul C Klasse, prevazut a fi oferit publicului in martie, in jurul careia vor gravita alte debuturi pe piata romaneasca, la fel de demne de atentie: S 350 4Matic, CL 63 AMG si CL 65 AMG.