Au observat ca seful roman se timoreaza in fata unui public si nu stie sa-i capteze atentia, iar daca au carisma nu se folosesc de ea. Asa ca, in urma cu un an, sase oameni cu experienta in mediul de afaceri, coordonati de decanul Facultatii de Litere, au pus la cale formarea asociatiei Erudio in cadrul careia au lansat un program de Leadership Creativ. A doua serie de manageri au dat ieri testul de absolvire, pe care l-au trecut cu brio.

Invatacei cu functie

Cursurile au loc pe durata a trei luni, costa 4.500 de euro plus TVA si se desfasoara in sistem MBA, adica o data pe saptamina, alternind zilele de vineri si simbata. Discipolii sint directori de companii, patroni, sefi de departamente, "oameni care conduc oameni", dupa cum ii descrie Alexandru Cosmin, presedintele asociatiei. Directorul regional al companiei Xerox, directorul de risc al Raiffeisen Bank, Chief Financial Officer al Coca-Cola, CEO Leo Burnett, director general "Salvati Dunarea si Delta" sint citiva dintre absolventii seriei precedente.

"Grupele sint foarte mici, in jur de 15 oameni, ca sa putem lucra individual cu ei, cam 70-80% din timp e al lor, si nu li se predau chestiuni teoretice, e interactiv", explica Alexandru. "Erudio isi propune sa aduca la un loc preocupari din lumea afacerilor cu preocupari din lumea culturala. Am creat programul Erisma in ideea in care abilitati prezente in lumea culturala pot fi de mare folos la locul de munca top managerilor si liderilor unor companii din mediul privat. Toate abilitatile le-am subsumat conceptului de expresie personala si de exprimare publica si au ca scop imbunatatirea capacitatilor de persuasiune si de motivare a auditoriului in orice situatie, nu doar la slujba", spune Alexandru.