TERMEN. Agentiile de publicitate mai au la dispozitie cateva saptamani pentru a da jos reclamele la tutun

Afisele si panourile publicitare care fac reclama la tigari vor fi interzise in Bucuresti incepand cu 1 ianuarie 2007. Decizia va fi aplicata in toata tara, fiind una dintre regulile impuse de Uniunea Europeana si va insemna zdruncinarea unei afaceri de 32,5 de milioane de euro.

De cat timp n-ati mai vazut la tv sau auzit la radio reclame la tigari? A trecut ceva vreme de cand tutunul are interdictie pe aceste doua canale de promovare. In curand, mai precis din ultima zi a anului, vor deveni istorie si reclamele la tigari in mass-media si panouri publicitare. "Am avertizat toate firmele de out-door din Capitala, inca de luna trecuta, ca de la 1 ianuarie 2007 intra in vigoare normele europene privind reclama la tutun. De aceea, pana la sfarsitul anului, toate bannerele, panourile sau afisele care fac reclama la tutun trebuie desfiintate", a afirmat Videanu. In Bucuresti sunt aproximativ 450 de reclame de acest gen. La inceputul anului, municipalitatea va desfiinta panourile si va amenda firma de out-door cu cate 40 de milioane de lei vechi pentru fiecare reclama cu tutun neridicata.

INTERDICTII.

Din 31 decembrie intra in vigoare Legea 457/2004 privind publicitatea si sponsorizarea pentru produsele din tutun care interzice publicitatea la tigari nu numai la tv sau la radio, dar si in presa scrisa si in alte publicatii tiparite, pe panouri publicitare, pe copertine sau structuri de afisaj pentru care se datoreaza taxa pentru afisaj in scop de reclama si publicitate, pe internet, in cinematografe.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.