Copilaria e serios amenintata de agresivitatea reclamelor, dezvaluie un raport comandat de arhiepiscopul de Cantebury, comentat ieri de cotidianul britanic "The Telegraph", care avertizeaza ca impactul asupra copiilor este mult mai puternic decat isi inchipuie parintii lor. Inca de cand sunt bebelusi, ei vad reclame televizate si panouri publicitare pe strazi sau in parcuri.
Pe la doi ani, aproape orice copil poate fredona unele melodii din reclame, mai ales pe acelea ce promoveaza produsele destinate celor mici.
Pe la patru ani nu mai mananca nicio mancare care n-a "dansat" pe micile ecrane.
La 10 ani, copiii nostri recunosc imediat sute de branduri (McDonald's, Barbie, Coca-Cola, Tubbies, M&M si altele asemenea), dar nu deosebesc o rata de o gasca sau o capra de o oaie.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro