Astfel, Sibiul va fi promovat in Germania pe autobuze timp de sase luni, incepand din 4 decembrie, prin city lights si city boards timp de trei luni. Mai mult, autoritatea a realizat un spot TV care va fi difuzat pe canalele romanesti, care preia mesajul si elementele de identitate ale "Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007", definite de catre GAV/Scholz&Friends Bucuresti, agentia desemnata de MCC sa se ocupe de promovarea programului. Manifestarile initiate de ANT se alatura campaniei media de promovare a programului "Sibiu 2007", demarata de compania GAV/Scholz&Friends in luna octombrie. Pana in prezent, programul "Sibiu 2007" a fost prezentat la Strasbourg, Berlin si Paris, campania de comunicare internationala urmand sa continue la Bruxelles in luna decembrie si la Viena in 2007.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni în jurul lor. Cum pot...
Sursa: kudika.ro
-
Care e povestea Daciei „aprobate” de Putin ce are și o versiune electrică
Sursa: wall-street.ro